Tuesday, November 23, 2010

last day skula :)

aku epy sgt sbb ini adalah ary terakhir aku bergelar pelajar fom 3 . taon dpan aku da nek fom 4 . ase cam tue lak . haha :D . hope bes.hmmm. pagi2 lg kt skula da ade perhimpunan. bnci lorh.
xske. da la kne duk dpan lak tu.segan deyh. da la nmpak matan aku lak . adoyyai ,knape la aku nmpak dye . mule la kesah jatuh cinta semula . hahaha . agk setengah jam la ak duk kt perhimpunan . hmm , dan setengah jam jugak la ak mengadap muke mantan aku [ kamaruzaman b. roslan] . mnyirap jew tngok mke dye [eley , sbnarnye syg la ] . lpas jew abes perhimpunan aku n geng terus bla . kteorang carik tmpat nk lepak . akhirnya , jmpe juge . blok fom 4 la mnjadi mangsa kteorang. kte orang lpak kt situ smbil amek2 gmba . nk tngok ta gmba kteorang ? tngok la .
























No comments:

Post a Comment